Bu yazıyı sizde görün boyle bir durumda ihmal etmeyin diye buraya yazıyorum..
Bende burada hep doğum hikayelerini okurdum sureklı benim doğumum nasıl olacak kolay olur inşallah diye dua ederdim.
Başından beri hep normal doğum istemiştim. Bebeğim 32+3 teyken aksam 11 den sabaha kadar hareketlerini hiç hissetmedim. Boynunda kordon vardı. 4 ekim çarşamba günü doktor kontrolum vardı. Doktora gittik hersey normaldi boynunda kordon duruyordu ama doktor şuan bebek nefes almadığı için şuan riskli bir durum yok onemlı olan kordondan bebeğe kan gitmesi demişti. 6 ekim cuma gecesinden sabaha kadar hareketlerini hissetmedim birşeyler yiyiyorum bekliyorum yok sabah dayanamayıp doktora yazdım hemen gel nst çekilsin yazmıştı. Hemen gittim apar topar nst çekildi sonra doktor nst gördü senin sancın cıkmıs dedi ultrosonla alttan baktı çok şaşkın bır şekilde senın kordonun aşağı düşmüş rahminin ağzını kapatmış dedi. Acıklığıma baktı 4 cm açıklığın var senın doğumun baslamıs suyun gelirse eğer kordonu dısarı iter bebeği direkt kaybederiz ben senı sevk bile edemem suan cok riskli ilk defs boyle bırseyle karsılaşıyorum dedi hemen sandalye getirtti sandalyeyle benı odaya cıkardılar doğum hazırlıkları yapıldı 1 saat ıcınde bebeğim doğdu. Doğdugunda kordonu 2. Kez dolamış ve morarmaya başlamıştı. Bebeğimi hiç göremedeb aldılar küveze büyük şehir hastanesine gitti şuan entübe yoğun bakımda yaşam şavası veriyor yavrum. Nolur dualarınızı eksik etmeyin😔
Uzun oldu ama nolur hareket azalırss ıhmsl etmeyin ben doktora yazmasaydım bebeğim şuan yoktu.