Aysun-2 ben normale her sabah süt granola yulaf gevrek kuru yemiş ve meyveden oluşan bir tabak yapıp yiyordum ama doktora sormayı unuttum vitamin açısından normal kahvaltının verdiği değerleri veriyor mu diye o yüzden şimdilik normal kahvaltı yapmaya çalışıyorum ama bence bir zararı yoktur aksine tok tutar sindirimi kolay zararlı bir besin yok içerisinde 🥰