Ahilezz canım inşallah hamilesindir,9 gün gecikme epey uzun bi zaman,bilemiyorum tabi gecikme olayı kişiden kişiye değişebilir,bende çok test yaptım hep negatifti,düzenli adet gördüğüm için bi hafta gecikme yaşadım ve sizin yazdığınız bütün belirtiler bende de mevcuttu.Korkarak yaptım testi pozitif olduğuna bile inanamadım.Allahım en kısa sürede yaşatsın sizede