mombarbie_ Edaa1334 20+5 im Kasım başı başlayacağım inşallah 😊 bebek arabamız beşiğimiz birkaç battaniye ve bebek bakım malzemesi dışında birsey almadım daha 😅
Deletedmom_85 Edaa1334 21+2 yiz, haftaya detaylimiz var ondan sonra başlayacağım inşallah. Daha hiçbir şey almadım 🤗
gokyuzununogrencisii Edaa1334 evet yariladik 🌸🙈 20+4 üm 💜 daha hiçbsiey almadim bebek arabası vs hepsi ablasından kalma var , yenidogan kıyafetleri lazım sadece onu da aralik gibi alırım ya 😁