zahis selamlar, 14+5teyim. günün belli saatleri kasıklarımda özellikle sağ kasığımda ağrı oluyor. doktorum gebeliğin erken döneminde normal olduğunu söylemişti. yine de benzer şeyler yaşayan var mı acaba diye sormak istedim 🥲
11-02- zahis normal merak etme o haftalarda yaşayabiliyorsun ilerleyen haftalarda şuan 24. Haftadayım benim de oluyor erken haftalarda kasık ağrısının nedeni rahmin büyümeye çalışması ve bebeğin yerleşmesinden oluyor ilerleyen haftalarda kasık ağrısı da bebeğin büyüdüğü için oluyor
Miraclee13 zahis merhaba 13+2 deyim. Ayakta kaldığımda, birazcık hareketlensem hemen ağrım oluyor benimde kasıklarımda. Regl sancısına benzeyen tarzdan. Uzanıp ayaklarımı yukarı dikiyorum dinleniyorum biraz azalıyor o şekilde
minik_kurabiyeee zahis bende 19+5 oldum geceden beri sağ kasık ağrısından ne sağa dönebiliyorum ne sola ayağa kalktığımda falan da ağrıyor neden olur acaba burda bekleyeyim
zahis 11-02- doktorum da aynen bunları söylemişti teşekkür ederimm 🥰🥰 maşallah 24. haftada ben nasıl olucam acaba 😆
zahis Yareneylul aaa gerçekten mi 🤭 göstermedi daha öğrenememiştik 20 ekimde randevum var o zaman öğrenicez inşallah
11-02- zahis ben artık evimi bile zor temizliyorum bel ağrısından 😇 o yüzden eşim izinliyken beraber temizliyoruz
zahis Miraclee13 evet evet benim de regl sancısına benziyor, ayaklarımı yukarı kaldırmayı deneyeyim teşekkür ederim 🥰🌸
zahis minik_kurabiyeee doktora gitme şansınız varsa bir danışın isterseniz, burada konuşulanlar deneyime bağlı fikirler oluyor genelde 😊 ben de doktoruma sorduğumda buradan söylerim unutmazsam 🤭
minik_kurabiyeee zahis bebeğin hareketlerini falan hissediyorum ama yine de ağrı olması korkuttu beni çünkü gece hiç bir şekilde uyuyamadım şekerimde yüksekti onunda etkisi vardı sanırım bel ağrım da aşırı fazlaydi kasık ağrısıyla birlikte çok kötü olursam acile gideceğim tabikide