Bende hesaba göre 5.haftadayım betayı dün ölctürdüm 1000+ yazıyodu
Doktora daha gitmedim cünkü bazen gec döllenme oluyor. Bi kayıp yaşadım, daha görmedik falan gibi seyler duymaktan korktugum icin bi kaç gün daha bekleyip öyle gideceğim
En azından kese görünür hale gelsin diye düsünüyorum