hande777 hah süper aman şeker çıkmasın da bende de şeker yok tansiyon yok iştahim kapalı nasıl 10 kilo aldım doktor da şaşırıyor belli değil zaten sanırım takviyelerden kaynaklı 62 kiloyum şu an 35. Haftaya girdim sayılır.. benim bebeğim de son kontrolde 1 hafta geri çıktı tabii bayaa aşağıya inmiş ve çok hareketli doktor ölçemiyorum dedi 2. Ölçümünde 2400 çıktı ama yani doktor da göbek yok zaten zayof olduğu belli dedi
2400 ben ağlıyorum diye çıkarılmış bir sonuçtu yani:)))
Umarım en az 2500 görürüm ben de doğum yakınmış benim