Svdalsnn gözünüz aydın olsun insallah rabbim analı babalı büyütsün, benimde 40 haftam oldu geçtiğimiz günlerde sancim oldu ama şiddetli değildi. Suni sanci ile acilmam olur mu acaba ilk bebeğim, suni sanci çok kötü diyorlar. Bir an önce kavuşma heyecanı, bir yandan endiselenme hala dogurmadin mi yorumları insan bu süreçte garip oluyor..