Kafi Kızlar ne durumdasınız test yaptınız mı ben adete 4 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı şuan bir gün var Bi umut bekliyorum belirtilerim var ama adet belirtilerine çok benzer
ressamanne_ Kafi yumurtlamanın 10. Günü kan testi verdim negatif çıktı. Bugün 2 gün oldu geciktim ilk kez bakalım ne olcak :)
Kafi ressamanne_ geç dollenmedir belki canım ondan negatif çıkmıştır 2 gün geçirmiş tekrarla bence testini ben çoktan bastırmıştim 🙈 bende bugün test alıp tekrar bakmak istiyorum ama bekliycam adetim geçsin
Kafi Yasoeso benim 15 bende perşembe günü erken gebelik testi yapmistim negatifti ama bi umut işte bekliyorum belki adet olmam diye
ressamanne_ Kafi yok varsada geç döllenme olmuyor zaten canım 12. Günde net geçiyormuş kana hayırlısı🫶🏻🩷
Sevaall Kafi benimde bugün regl olmam gerekiyor… ara ara karnıma sancı girip çıkıyor… sadece adet belirtilerim var her ay oldugu gibi… bide ben bu ay aşılama oldum hayırlısı olsun hakkımızda🤲😔
Aydannx Benimde bat 15 dün predictor ile yaptım ikiside belirgin çift çizgi çıktı pazartesi kan vermeye gideceğim inşallah doğrudur