Violetaa evet sakın şekerli şeyler yemeyin daha kötü yapıyor ayran kraker leblebi salatalık meyve olarak da nektari gibi şeyler dokunmuyor fazla ben kek yemiştim daha kötü olmuştum daha hafif şeyler yiyin Allah kolaylık versin 16. Haftadan sonra koku hassasiyeti tamamen geçmiyor ama azalıyor sabır edin