Kizlaaar 37 haftada sezeryan olan varmı ilk kizimda sezeryandi şimdi 36.6 yüz suyum fazla olduğu için biraz zahmetli geçiyor doktorum 37de Alicam dedi pazartesi günü gün verecek varmı 37 de olan bide devlet hastaneleri sezeryan için kaç gün sonraya veriyor kaç gün yatıyoruz süreç nasıl bilgi alışverişi yapalım 💜💜