2 doktora takipliyimm artık son haftalardayım. Özeldeki kilosuna 4 üstü ve seni çok zorlar çatın uygun ama ama çok çok zor bir doğumun olur bebekte zorlanır dedii diğer gittiğim devletteki doktor kilosuna 3350 dedi arada kaldım arada 700 Gr fark var siz olsanız ne yapardınız