SamedRemYlmaz bende merak ediyorum bunu bilenler yazarsa memnun olurum bende gecenlerde sezeruan olmus bi abla vardi ona sordum 40. Haftama girdigimde aldilar dedi galiba aksi bi durum olmazsa 40 haftaya kadar bekliyolar ama hadi o zamana kadar sanci olur bebek gelirse kafamda deli sorular bide bizim burdaki hastane pek güvenilir bi hastane de degil devlet hastanesi ve hic bi donanimi yok aksi bi durumda ambulansla baska hastaneye sevk ediyolar mudahale bile edemiyolar onun icin burda olmak istemiyorum gidecegim hastaneyse 1.30 saatlik yol nasil yapariz bilmiyorum 😟❤