glsmogrtmn Kızlar benim gibi bebeği makat geliş olup bir türlü dönmeyince zorunlu sezaryen olup ameliyat sonrası çok kolay geçen var mı acaba on iki gün sonra doğumum var 🥹
minik-02 glsmogrtmn ilk hamilelikde normal yaptım ikinci de ikiz olduğu için sezeryan oldum ama ağrı ister istemez oluyor bol bol yürümek gerekiyor ben hiç dinlenemedim sürekli hastaneye gittim diye geç iyilestim arkadaşm oldu hemen toparlandı