CemrePektas babam asker emeklisi 56-58 yaşında eskiden de alınmıyordu hem memlekete uzak hem tayinler çok zorlu gerçekten… annemin düğün takıları ile kooperatife girmişler benim doğduğum yıl ben 20 yaşındayken bile hala ödüyordu babam, emekli ikramiyesi ile de 10 yıllık kredi çekip 1 ev alabilmişti bir de hep altımızda arabamız vardı… 2 çocuk okulu dersanesi of of şimdi de oyak maaşı ve emekli maaşı var oyak maaşını hiç çekmiyor içinde biriktiyor emekli maaşıyla da geçinip gidiyor ve inanın çevremizdeki herkes(askeri camia) siz iyisiniz yine sizin 2 eviniz var bizim 1 diyorlar… şimdi altınlar 1 ev bile almıyor orası ayrı ama eskiden de öyle evler arabalar yoktu yani keşke olsaydı😁 ben akademik personelim ben de düğün takılarımla ev aldım 7,5 yıllık da kresi çektim hala daha da ödüyorum maalesef bankasız kredisiz hiçbir şey olmuyor