Ozlem1661 Nidicard kullanıp zamanında doğum yapan var mı erken doğum olmasın diye verdi doktor nst de sancı çıktı bende hissediyorum zaten ama ilacın yan etkileri çok
xbebegimx Ozlem1661 27den 32ye kadar kullandim , 36yim suan sancilarimi kesmisti ilk gunler carpinti yapiyr