omertosvedos bildigim kadarıyla dogum süresinde yanımızda ebeler oluyor dogum basladıgı zamana yakın doktor geliyor (özelde böyle diye biliyorum) yani o açılma süresi falan baya uzun bir sürec doktor bekleyemez tabiki..
Ama gece veya haftasonu gibi dogum oldugunda doktorunuzun gelip gelemeyecegini sormanız lazım..
Ben doktorumla konustugumda hangi saatte olursa olsun gelecegim dedi (tabi ücret alıyor extra)