Arkadaşlar dogumuma çok az kaldı ama kızımın ismine karar veremiyorum yardimci olur musunuz
İlk kızımın adı AYLİZ doğacak olan kızım için
Alya beliz
Alya eliz
Eliz bu isimlei düşündüm sizce hangisi? Bu arada eşim ve benim ismimde A harfi ile başlıyor