Kızlar 32 hafta bitti bu zamana kadar hiç doğum düşünmedim de korkmadım da ama şimdi şimdi başladı heyecanlıyım endişeliyim ne olacak nasıl olacak insanlar salak salak çok kötü ağrısı falan diyo beni sinir ediyorlar her kursa da gittim bilinçliyim de hatta ıkınma egzersizleri doğru ıkınma teknikleri öğrendim hep sırf o an kolaylık olsun diye ama yine de var atamıyorum eşime de gerginliğim yansıyo ve sürekli bi ağlama isteği var