Sevgi1985 Sinemmm1 daralma çok sorun teşkil ediyormu acaba Rabbim sağlıkla kucagına almayı nasip etsin canım tansiyonda çıkmadan doğuralım inşallah 🤗
Sinemmm1 Sevgi1985 ilk gebeliğimde de bu şekildeydi ve herhangi bir sorun olmadı sağlıkla doğdu kızım şu anda da herhangi bir sorun görünmüyor. Aminnn inşallah 🥰
Sevgi1985 Melek2324 Rabbim evlatlarınızı bağışlasın benim 3 canlı doğum çok şükür bu 4 olacak Allah nasip ederse bir tanede dış gebelik var
Sevgi1985 Ayssee__ anladım canım 🤗 Dr larda bu konuda hastaya vakaya göre belirliyor sanırım yoksa herkes aynı haftada bırakırdı
Ayssee__ Sevgi1985 belkide öyledir benim bir kürtajım vardı tekrar bebek düşününce önerdi zaten devam ediyorum ☺️
Melekecre Bende ecoprin kullanıyorum,35haftaya kada kullanıcağim,38.haftada sezaryan olucam nasip olursa
Duru_10 Sevgi1985 10gun kadar geriden geliyor kilosu o yuzden vermislerdi banada simdi birakirsam gerilik artar diyede korkuyorum sanirim 34te birakicam bende 🙂
Sevgi1985 Duru_10 Benimkide 1 hafta geriden geliyor ama bu gerilik ileri lik çok fark etmiyor anne baba gen yapısıyla alakalı dedi Dr minyon anneden babadan iri bir bebek beklenmez dedi ☺ kızım 2120 gram doğdu oğlum 2600 gram
Ozlm_31 Sevgi1985 benim doktorum doğumdan bir gün önce biraktiracagini soyledi ama herkes Bi hafta önce bırakıyor kafam karıştı
Sevgi1985 Ozlm_31 birşey diyemeyeceğim sizin kafanıza takılmasın diye ama çok tehlikeli değilmi acaba coraspirin kullanan kişinin dişini bile çekmiyorlar bir hafta ara verdiriyor lar
Duru_10 Sevgi1985 insallah onemli bisey değildir gerilik 24te basladi erken haftada oldugu icin hastalik olabilir bebekte dedi bayagi korkuttu bizi birsuru sey söyledi. Esimde bende minyonda degiliz ilk kizimda 3300 51cm dogmustu bu defa minyon bebek olabilirmis saglikli olsunlar yeter ki hic onemli degil
Ozlm_31 Sevgi1985 ya bende araştırıyorum olması gereken o bir hafta önce birakilmasiymş ama bir gün önce yeter diyor
Sevgi1985 Ozlm_31 inanın ben dün bıraktım Dr bu hafta gıdecem soracagım eğer 37 hafta diye diretirse bir hafta daha kullanıp bırakacam çok korkuyorum 🤭 oğlumda aşırı kanamam olmuştu sebebi neydi bilmiyorum ama aspirini 2 hafta önce kesmeseydim masada kalabilirdim diyorum çok kötüydüm
Sevgi1985 Duru_10 bazen Dr çok acımasız olabiliyor galiba onlarda gününde olmuyor 🙂 her bebek bir olmaz canım küçük doğan bebekler daha çabuk büyüyor kızım 2120 gram doğdu inan okadar güzel hızlı geliştiki daha iri doğan bebekten bile daha bıdıkdı sağlıklı olsun küçük olsun