Momnesrin benim kaynanam bütün çocuklarında ve torunlarinda denemiş canim, çok iyi bir yöntem olduğunu söylüyor. Tereyağını biraz pekmezle kızdırıp 8-10 kaşık kadar yediriyorlarmis anneye. Bir saat içinde anne ishal gibi tüm bağırsakları boşaltıyormuş. Hatta bir çay kaşığı bebeğe verdiklerini ve bebeğin simsiyah kakayi hemen çıkardığını da söyledi. Şuan bunu yapıp yapmamakta çok kararsızım ama bana diyorlar karışma biz 27 toruna vermişiz bir seninkine mi yaramayacak🤭 ben çıkana kadar gizliden olsun verecekler gibi. (27 torun demisken eşim 9 kardeş hepsi evli çocuklu, sadece bizim cocugumuz yok)