Yesimm0011 Kızlar bugün 40 haftalık oldum sürekli ve çok şiddetli değil ama sol tarafım kalçam ve belim ağrıyor doğum belirtisi mi sizce
Nihal1907 Yesimm0011 canım sana en güzel cevabı doktorun verir gününde dolmuş nerdeyse kasılmalarında varsa hazırlıklı ol derim
Hsrt80 İkiz gebelik benimde 30.6 tek yumurta riksli aynı ağrı bemimda solundan giriyor nefesimi kesiyor arada korkuyorum erken duşa girdim aynı uyuyamiyorum