Asli_0025 ben adete 4-5 gün kala yumurta çatlamış diye kontrole gittiğimde doktor rahmin ince demişti ve gebelik oluştuysa tutunsun diye estrofem progestan falan vermişti, ben hiç birini almamıştım adet günü test yaptığımda hamileyim yani belli olmaz