raabiiiaaaa yaaa tahminleriniz doğru cıkıyor mu acaba 😅 bgun hastaneye gittim 12+5 günlüğüm suan doktor kız gibi görünüyor ama 16 haftadan sonra tam kesinleşir dedi. Bizde eşimle erkek bekliyorduk. 2. Gebeliğim ilki kız oldu iknci erkek olsun istedk. Ama en önemlisi sağlık tabi ki. Bakalım bir daha ki ay. Ne diycek doktor