Gulcankrty_20 Merhaba arkadaşlar göğüs ucu kremi önerisi olan ve ne zaman kullanmaya başlamalıyım aynı zamanda çatlak içinde krem önerisinde bulunabilir misiniz 😊
raabiiiaaaa Gulcankrty_20 benim bir arkadaşım hamilelik boyunca göğsüne ve göbeğine zeytinyağ kullandı ve hiçbir çatlağı olmadı tabiki şana işi ama değerlendirilebilir😁🌸
Hzzz Gulcankrty_20 lansinohun gögüs ucu kremini mutlaka temin edin 35.haftadan itibaren kullanmaya basladim daha erkende kullanabilirsiniz.Dudaklarima uyguluyorum hatta kuruluk olan bölgenize kullanabilirsiniz.Çok faydalı
Gulcankrty_20 raabiiiaaaa tüylenmeye çok müsait bir cildim var çünkü doguluyum 😂😂 inşallah bana yapmaz ya
Hzzz Gulcankrty_20 daha erken siz kremi alın 32 de falan başlarsınız.Bu arada baktiniz kuruluk oldu pullanma oldu hemen baslayin ama ama ihtiyac duymazsaniz 32 de baslamaniz yeterli ben geceleri yatmadan once kullaniyorum
Gebeyim-32 Gulcankrty_20 lansinof aldım . 29. Haftada göğüs uçlarım kuruduğu ve sütyene değdikçe acıdığı için kullanmaya başladım hemen rahatlattı
Gulcankrty_20 Gebeyim-32 çatlak için kullandığınız krem var mı ben ne kullansam kaşıntı yapıyor sadece nemlendirici sürüyorum
turkuaz_ Gulcankrty_20 lansinoh aldım daha doğum yapmadım 38. Haftadayım ama aşırı kuruyor falan sürüyorum iyi gelıyor
Gebeyim-32 Gulcankrty_20 yağ karışımı almıştım onu kullanıyorum sadece bide normal nemlendirici. Şükür hiç olmadı çatlak