Merhaba sevgili anneler ben 39+2′deyim. İki gün önce doktor randevum vardı. Doktorum bebeğimin kafasının boyunun iki hafta geriden geldiğini söyledi çok moralim bozuldu. Bu son kontrole kadar hiçbir sorun yaşamamıştık. İkili tarama sonuçlarımız güzel çıktı doktor şuanlık bir sorun olmadığını söyledi fakat ben içimde bu şüpheyle gezip kendimi strese sokuyorum. İçinizde böyle sorun yaşayan var mı acaba 😔