GizemCengiz deli gibi çünkğ sıkıntılı gebelik yaşadım kürtaj oldum idrar yolu enfeksiyonum vardı 9.haftada aldılar olmamak için fazla lökosit bakteri varsa atmak için hamileliğimi öğrendiğimdendir 1.5lt suyla evin içinde geziyorum bittikçe dolduruyorum ve kilom dengeli almama rağmen karnım alıyor gibi duruyor normalde çok almaya meğimliyim halada alıştım devam ediyor su sürekli içiyorum günde üç kere şişeyi dolduruyorum 4.5lt kadar ama yatana kadar idrar sıkıntısı oluyor ama umrumda değil hiç enfeksiyon kapmadım lütfen au için normalde kuru cildim ama su içe içe ellerim hayatımda ilk kez terledi yüzüm hiç kuruma dı karnımda öyle au çok için🤗🤗