umrumdadegil Aynen herkes kız bekliyordu bizdede🤣 Detaylıya bende girdim şükür yolunda gidiyor sende kalbini hep temiz tut sadece dua et inan kalbini temiz tutunca Allah koruyor inşallah güzel haberler alırsın sağ sağlim kucağına 🥰🩵 24 haftalıkta gel dedi doktorumuz galiba şeker yüklemesi olcak