umrumdadegil Ben 33 deyim, bebek ters duruyor bı tık da iri, onun dışında enfeksiyonum var diş ağrıları oluyor bazen ilk altı ay çok kolay geçti bı kere kusmadim sonrasında sürekli hastane yolundaydim tekrarlayan enfeksiyondan dolayı, ama şükür güzel yönlerine bakıyorum sağlıklı kıpır kıpır atıyor oğluşum