Hasret_0 Kızlar biz 40+1 olduk hala tık yok napmaliyim ya sancimin gelmesi için iyice psikolojim bozuldu bu gidişle suni sancı vercek doktor heralde pazartesi belli olcak
Melike_sevgi Hasret_0 40+3 üm bende bugün sancım çıktı ama açılma yok ilerlemiyor artık son bir hafta daha dayanıcaz sancım şuan var ama hiç ümitlenmiyorum artık heveslenmekten yoruldum
Hasret_0 Melike_sevgi sürekli tuvalete gidip nişanim gelmiş mi diye bakıyorum 😂 valla psikoloji kalmadı bende 😂🥹
mervecanyildiz Benim de 40+2 pzt gel dedi bende de tık yok ama geç döllenme de olabilir sonuçta valla yoruldum bel ağrım var o kadar
Melike_sevgi Hasret_0 ben az evvel bi ıslaklık hissetim normalde akıntım vardı ama çok fazla beyaz bi akıntı gelmiş nişan mı bilmiyorum inşallah nişandır😅😅😅
gokcetugumm Hasret_0 burada okuduğumda göğüs ucuyla oynayıp rahmi uyaran sanciyi başlatan kadınların olduğunu görmüştüm ne kadar doğru yada güvenilir bir yöntem bilmiyorum ama aklımda tutuyorum ki olur ya ihtiyaç falan bı denerim bende 😂😂
miniikserce Biz bugün 40 haftalık olduk, aynı şekilde kızımında gelesi yok gibii..😅 gittikce sabırsızlanıyorum keyfine düşkün olucaklar anlaşılan önemli olan sağlıklı ve kolaylıkla gelsinlerde🥰
Mylove47 Hasret_0 benimde 40 haftalık oldu bı gün var yine de doğmadi bende korkuyorum suni sancı verirler diye
Melike_sevgi Hasret_0 yok pembe değildi kahverengi de değildi ama çok yoğundu anlamadım o geldikten sonra sancım da azaldı 😅
Mylove47 Hasret_0 bende aynı çünkü normal sancidan daha çok sancı olabiliyormus suni sancı o yüzden istemicegim bişey