Bende epidural normal doğum istiyorum inşallah herşey yolunda giderse.İlk doğumumdada epidural yaptırmıştım ona biraz geç karar vermiştim o yüzden çok sancı çektim ama doğumum çok kolay oldu.Sadece sancı olmadığı için ıkınma hissi olmuyo onuda doktorlar yönlendiriyor zaten.