beyzanurytt Kızlar bebişler ne durumda ben bugün bebeğimin hareketlerini rahmimde hissediyorum ve önceki günlere göre hareketleri azaldı ve tekme tarzında değilde sıçrama atım gibi hareketi oluyor bir anda bu tarz bişey yaşayan oldu mu 🌸
naneliseker_ beyzanurytt bu sanırım herkeste var. Bende 25 im h vajinada hissetmek, hem hareket düzensizliği, hemde birgun çok birgun azalması normal sanırım 🙃
Basakhilal beyzanurytt günden güne değisiyor hareketi bazen icerde takla atıyor gibi 😂 bazen de hiç hali yokmuş gibi tık tık yapıyor sadece😂 bebek büyüdükçe alanı daralıyor malum
Melodimm beyzanurytt Bende tam bunu düşünüyordum.Tekmeyi vajinaya vuruyor sanki.Canim yanıyor.Demekki herkeste böyle.Haraketi de azaldı.Asagiya vurmaya başladı.
beyzanurytt naneliseker_ bencede normal gibi büyüdükçe uyku süresi uyuyor sanırım düne kadar yerinde durmuyordu çünkü 😅😅
beyzanurytt Basakhilal valla aynı şeyleri yaşıyoruz bi gün içimde depremler oluyor bir gün tık tık yapıyor 😅😅