Elif82 ya benimde son 3 gündür kasık ağrım çok oluyor. Sanki büyüdüğünü esnediğini hissediyor gibiyim. Rahim ters olduğunda gebelikte zamanla normal haline geliyormuş ya acaba ondan mı olmaya başladı böyle ağrılarım diye düşünüyorum. Şükür hiç lekelenmem falan Yok. Senin de aynı şekilde miydi
Tarif edebilir misin ağrını
Doktora gitsem mi tekrardan bilemedim