Kızlar akşamdan beri aşırı hareketli normalde de hareketli bir bebek ama şimdi çok aşağıda hissediyorum yaklaşık 1 saattir hiçbir şekilde durmadan alt tarafta hareket ediyor en son gittiğimde normal doğum pozisyonu almıştı ve 3 hafta önden gidiyor dedi doktor korkmalı mıyım başka bir belirti yok sadece aşırı aşırı hareketli