nurikbal_06 3-4 Gündür midemde aşırı yanma var boğazıma kadar yanıyorum ateş puskurtucem yani o derece deneyimleriniz tavsiyeleriniz nedir neler iyi geliyo 😮💨
Aysegultezcan48 nurikbal_06 rennie şurup tahin soğuk süt beyaz leblebi elma herseyi denedim şimdi gaviscon denicem umarım iyi gelir doktorunuzla bi görüşüp ilaç desteği alabilirsiniz
Tusse18 nurikbal_06 bi şurup içiyorum bi rennie tablet atıyorum bir süre sonra tekrar başlıyor delircem uyuyamıyorum bende suan 😤
mervecanyildiz nurikbal_06 canım Allah yardımcın olsun öncelikle ayaklarını çok sıcak tut bir de doktorum bana rennie nin şurubunu verdi doktoruna danış o acı başka bir şeye benzemiyor gerçekten
nurikbal_06 Aysegultezcan48 Tesekkur ederim çarşamba günü doktora gidicem o zamana kadar yanicam sanirsam
anonimm1907 rennie duo şurup çok çok iyi geliyor 2 gündür bitti alamadım bende sürünüyorum ne içsem işe yaramıyor
nurikbal_06 mervecanyildiz amiin inşallah hepimizin. Doktora çarşamba günü gidicem ama o zamana kadar napicam boyle bilmiyorum
tugbakguns nurikbal_06 gaviscon iç mutlaka bıçak gibi kesiyor ben midemin yanmaya başladığını anladığım anda içiyorum günde üç kere ikişer kaşık içebiliyorsun ama ben yandıkça içiyorum sadece. Mucize gibi bişey ve zararı da yok
Suleekocakk Kızlar prilam mide bulanti ilaci kullaniyorum ama yanma ve mide ekşimesi sorunu bendede var rennie şurup kullanılır mı?
Mervekaa Suleekocakk valla ben her gece prilam içiyorum midem yandıkça rennie içiyorum sıkıntı olmadı
Betren Yoğurdun üzerine kuru nane serpip yerseniz cok ise yarıyor faydasını gördüm ben sizede iyi gelir belki