Sabis1605 ben 35. Haftamda öyleyim. Bence çok normal yaşadığın. Kolay değil ki. Önünde kocaman bir şeyle geziyorsun❤️ içinde kıpır kıpır bir şey var. Ama kucağımıza aldığımız an her şey çok güzel olacak❤️❤️ her şey geçecek daha zor günler gelecek ama artık umursamayacağız ki. Doğum da kolay olmayacak evet amaa memene yapışan emmeye çalışan o bebeği gördüğünde her şey çok güzel olacak ❤️ ağla ama kendini yıpratma, yorma❤️ sağlıkla gelsin yavrun, sen de çok sağlıklı kal ❤️