Yasemen06 kadın doğum uzmanı bana kan uyuşmazlığımızın olduğunu söylemediği için vurdurmadım canım ama doktora hiç bir şekilde hakkımı helal etmiyorum verdiğim parada haram zıkkım olsun onun yüzünden bebeğim ölümden döndü az daha hastaneye geç kalsak çocuğum nöbet geçirip felç kalabilirdi beyin kanaması geçirebilirdi elhamdülillah şuan gayet iyi gözetim altında inşallah nasipse yarın taburcu ederler diye düşünüyorum kan sonuçlarımız iyi çıkarsa dua edin yarın hayırlısı ile çıkalım burdan İyice bunalım geçirdim