Buseeghh
Benim bebeğim ikiz yüksek ihtimalle en iyi haftasında bile doğsa 1 hafta küveze alırlar. Bu sebepten dolayı bulduğum en yavaş akışlı biberon comotomo evet pahalı ama meme reddiyle uğraşmak istemiyorum açıkcası. Ancak hepsinden almadan en yavaş akışlıyı tespit etmek cok zor. Sadece yorumlardan araştırabiliyorum ama drbrown dan daha yavaş olduğunu trendyolda yorumlarda okudum🌸