Fatmaaa95 Kızlar isim konusunda kararsız kaldık doktor erkeğe benzetiyorum dedi düşünmeye başladık bizde eşim Alperen istiyor ben Yağız istiyorum sizce hangisi daha iyi 🤗 öneriniz varsa yazabilirsiniz 🌸