Kızlar pazartesi günü sezeryan oldum bugün 5 günlük olduk bebeğimin sanki gazı varmis gibi geliyor poposundan gaz çıkartıyor ama böyle ıkınıyormuş gibi oluyor geriliyor falan kakasını yapıyor kabız falan da geliyor gayet sulu şekilde yapıyor ama gaz olayı kafamı karıştırdı