Gerekli degil, her bebekte sevmiyor zaten. Benim kizim yapinca kriz geciriyordu, yapmayinca misil misil uyuyordu. Ben hic yapmadim.
Bana cok kizdilar yok kemikleri guclu olmazmismis sacmalik 😅 sadece bebegi daha guvenli anne karnindaymis gibi hissettiriyormu ne. Yani daha fazlasi yok. Her bebekte sevmiyor dedigim gibi. Denersiniz, belki sever.