Mevlude_Sahin busraoz0811 Eğer sürekli bir durumsa doktorunuzdan ilaç isteyebilirsiniz. Benim ilk gebeliğim de yoktu ama bunda hem mide bulantısı hem yanması oluyordu. Doktorum ilaç verdi, birde acı çok ekşi şeyleri az yemeye çalışıyorum
Aysegultezcan48 Bana rennie şurup verdi ama pek fayda görmedim iki gündür kullanıyorum acaba gaviscona mı geçsem bende kalsın
xbebegimx busraoz0811 suan bnim de asiri yaniyor kan hapi ictim biraz once yoksa yarim bardak soguk sut iciyordm iyi geliyordu