ozlemozlem66 Merhaba, doğum yaptınız mı bilmiyorum ama yine de cevaplayayım. Temizlik o günkü personele göre değişse de (kimisi işini daha güzel yapıyordu) genel olarak değerlendirdiğimde bence gayet başarılı idi. Lavabo/ banyo tertemiz yıkanır çöpler çıkarılır, oda havalandırılıp silinip süpürülür daha ne olsun. Odalar iki kişilik. en çok özellikle lavobo kullanımından tedirgin olmuştum. Ama yanımdaki arkadaşta sağolsun çok uyumlu ve temizdi hiç sıkıntı olmadı