Deletedmom_93 22+3 deyim bugün belirgin bir şekilde sol kasığımda ağrı ve batma oluyor. Sebebi ne olabilir. Bebeğin eşi yani plesanta aşağı yerleşmiş bebeğime birşey olup olmadığını nasıl anlayabilirim?
naneliseker_ Deletedmom_93 benimde sol kasikta ağrı. Plesenta hafta ilerledikçe yukarı çıkar korkmayın. :) hareket hissediyorsanız bir nebze rahatlatır
MinikMucizem___ Deletedmom_93 merhaba Bende bugün 22+3 oldum ayakta yemek hazirliyordum aniden sol kasigima agri girdi adet olucakmisim gibi sizin ağrılarınız gectimi sebebi neymis yarın randevum var merak ediyorum