Benimde ilk hamileliğimde olmuştu 33. haftada bu yüzden açılmam oldu erken doğum riskinden doktorum hemen yatış verdi 3 gün hastanede geri kalan zamanımda evde 37. Haftaya kadar yattım 37. Haftamda sezeryan oldum çünkü böbrek şişkinliği boyutu 4 olmuş
Doğum yaptıktan sonra indi kendiliğinden dikkate alınması gereken bi konu Allah şifa versin