Gizem_nurr1 Bayanlar 33 hafta hamıleyım ve acılmam var NST de sancı cıkıyor. Bebek ıcın coger gelıstırıcı vurdular 2 doz ve ılac verıyorlar agızdan başına gelen varmı bıraz tedırgınım acıkcası 🤲🏻
busraayksll Gizem_nurr1 benim değil arkadaşımın başına geldi kuzum aynı haftalarda iğne ise yaradi ,38 de doğum yaptı şükür bebeği iyi
avakadominigi Gizem_nurr1 ilaç ve serum çok etkiliymiş zamanında müdahale ile 40 haftaya bile götürüyor poponun altına yastık koy vajinana baskıyı azalt ve hep uzan
pembebiranneadayi Gizem_nurr1 geçmiş olsun canım benim serum ve iğnelerin yanında istirahat çok önemliymiş ne tür şikayetlerin oldu merak ettim
masal_94 Gizem_nurr1 ya bende 32+4 um öğleden sonra kusma ve karnin alt kısmında sancim oldu yarım saat sürdü şuan şiddetli değil ama sizlama şeklinde hala ağrı var sizinki nasıl birsey di . Yalancı sancı mi nasıl ayırt ediliyor hiç bilmiyorum ilh hamileligim
Gizem_nurr1 @“pembebiranneadayi” sol tarafım cok agrıdı bı anda o sekılde hastaneye gıttım ve sancı gorundu NST de somradan altan bakıldı acılma var denıldı. Şimdi 3 gundur hastanede yatıyorum Nst,ılac,serum takılıyor sureklı
Gizem_nurr1 @“avakadominigi” öylr yapıyorum ama acılma oldugunda da o kadar surermı kı ınsallah surer ya
51_S Ya bende 33 haftayım ama korkuyorum bazen adet agrısı gibi agrı girip çıkıyor sık degil ama sizinki anlık mı oldu
Gizem_nurr1 masal_94 bende ayırt edemedım bı anda agrı gırdı ve ust uste 2 kere oldu. Oksuruk var dıye gıttım karnımda bu sekıl sancı hısetıgımı soyledım ve nstye bagladılar sancı cıktı acılmam oldugu goruldu sukur suan ıyıyız heran gıbı bı dogum yok 1 cm acılmayla yola devam edıcem
masal_94 Gizem_nurr1 dün bende öyleydim yataktan kalkamadım bir anda sancı girdi . Bugün iyiyim ama geçti devam etseydi gidecektim bende acile
485 Bende 32.haftama girdim sancım çıktı yalancı kasılma diye gittim sancıymış serum ve iğne vuruldum biraz dha iyiyim 2.gebeliğim sancım 5 dk arayla gelince şüphelendim açılma vr mı bakılmadı bana rabbim 35.haftayı gösterirsin inşallah benim bebek gece 1 den dabah 6 ya kadar uyumuyor kıpır kıpır haretine yormuştum ama nst de dalgalanma çıkınca bende şaşırdım
Gizem_nurr1 485 Acılma olması benı korkutuyor sadece her an dogum gelebılırmı acaba dıye dusundurmuyor degıl
Aleynagunal Gizem_nurr1 bende 34+2 yiz tansiyon yüksek çıkıyor bende de en baştan beri dikkat ettiğim halde bünyede yapabilirmis doktorum öyle dedi tahlil istedi tahlillere göre ciğer geliştirici iğne vurup erken alma ihtimali varmış bebeği 2.5 kilo bebek arkadaşımda sağlıkçı 2 kiloyu geçtiği için ciğer geliştirici iğne vururlarsa kuveze almazlar direk size verirler dedi