-Prensesannesii- 28 hafta olduk. İki tane onlu hastane çıkışı var, İki tane tulum var ama yeni doğan değil biri 3-6 😀 Bir tane puffy battaniye ördürdüm. diğer battaniyeler zaten hastane çıkışlarının içinde var. İki tane de beşli hastane çıkışı var yeter mi bilmiyorum🙄🙄🙄 kıyafet harici tüm ıvırzıvırları aldım kıyafet olarak sadece bunlar var😅 Bir de birkaç tane Zıbın. lütfen bilen tecrübeli anneler beni aydınlatsın🤣🤣🤣🤣