Blueberry0 Kaderyuruk yaaaaaaaaa bu ne şahane 🧿🩷🩷🩷🩷🩷 Ben de bebişim erkek olursa aslan ismini koyacaktım görünce duygulandım aşırı güzel olmuş🧿 nerede yaptırdınız acaba kaça mal oldu sorması ayıp🫶🏻
monarosamommy Kaderyuruk ellinize sağlık çok güzel olmuş Allah nasip ederse bende kendim yapmak istiyorum çok pahalı kaç sayfaya sorduysam 580 den başlıyor 900 tl ye kadar çok yüksek fiyatlar
Erden37 Kaderyuruk Bunlarda benim kendi yapıp hazırladığım kapı süsü ve hastane hediyeliği anahtarlıklarım
Kaderyuruk Kendim yaptım valla sadece çiçekleri hazır aldım , isimleri mdfden kestirdim kendim boyadım , çikolata etiketlerini kağıtlarını matbaadan çıkarttırdım görsellerini kendim hazırladım zaten 🥹 sağlıkla gelsin inşallah bekliyoruz
Blueberry0 Kaderyuruk güzel emek vermişsiniz hazır gibi duruyor çok güzel olmuş🌸Sağlıkla gelsin aslan bebiş🦁🩵
Kaderyuruk monarosamommy evet öyleler ya normalde hamile kalmadan öncede yapıyordum arkadaşlarıma şimdi kendi oğluma da yapmak nasip oldu çok şükür
monarosamommy Kaderyuruk Allahım sağlıkla hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin sizede bizede🤲🏻 bende kendim yapıcam ama eşim bir türlü isimde kararsız kalıyor karar veriyor 2 gün sonra değişiyor hayır en korktuğum şeyde işime karar vericez kimliği çıkarmaya giderken yine vazgeçer başka isim söyler 😅😅