Yigidininanasi 38+1 ve ben biktiiimmmm İki gündür hastanede yatıyorum 2 cm acilmam var nişanim geldi ama beyfendiden tık yok ne sancı ne kasılma napcaz biz nolcak bizim bu halimiz 😔😔😞😟😕
eminehilise Yigidininanasi niye hastanede yatıyorsunuz? 4 cm açıklık nişan gelmesiyle 1 hafta bekleyenler var.
EmraheydaBier Yigidininanasi sitres yapma sitres yaparsan bebeğin bunu hisseder ve karnında yukarı toplanır biraz relaks ol gelicek elbet sadece nazlanıyo annesi 😊
Gokkusagivemucize Yigidininanasi hastane ortamı daha çok gerer sizi. Nişanı gelip 2 hafta duranlar var neden yatirdilar şimdiden
behrem keşke evinizde bekleseydiniz stres olmuşsunuz sanırım. pilates topu varsa ona oturun, yürüyün, hurma yiyin, merdiven çıkın inşallah açılır biraz daha. ben de aynı şekilde 3 cm açıklıkla hala bekliyorum nişanım da geldi ama bebek ve sancı gelmiyor bir türlü, sadece hafif bel+kasık ağrılarım oluyor. perşembe de gelmezse o gün suni vermesini isteyeceğim gerçekten sırt ağrım dayanılacak gibi değil ve geceleri asla uyuyamıyorum maksimum 2 saat :(
Necla06 Yigidininanasi 2 cm açılmayla ve nişan gelmesiyle arkadasım 3 hafta sonra doğurdu ama hastanede yatmadı acaba başka bir sıkıntınız mi var tedbir amaçlı mi yatıyorsunuz?
Caglasmsk Yigidininanasi bende 37+1 9 gündür 2 cm acilmayla geziyorum😂 keşke eve gecseniz hastane ortami dahada gerer sancinizin gelecegi varsada gelmez, daha rahat olursunuz hic yoktan. Insallah bi an önce bi avazda dogurursunuz❤️