Eveett sabırla o güzel haberii beklerken gecikmeyi de yaşadık 12,13 arası olmam gerekti olmadım olacak gibide değilim 😬 aşırı umutluyum sizde durumlar ne peki kızlarr bu ay oldu mu acaba aslında 2 gün önce erken gebelik yapmıştım çıkmamıştı ama yinede umudum var 🐣🥳